Løsninger

HVAD ER OPTIDOK?

 

Digitaliser hele kreditordelen af dit bogholderi med Optidok. Modtag dine leverandørfakturaer elektronisk, og nyd de fordele der følger med.

 

Optidok løfter al information fra fakturaen, så du ikke behøver at taste dem. Du slipper ikke bare for manuelt arbejde, du slipper også for papir. Dine fakturaer bliver automatisk konteret og eksporteret til dit økonomisystem. Optidok inkluderer desuden et godkendelsessystem, som du får en netadgang til. Du kan derfor godkende fakturaer, uanset hvor du befinder dig. Du skal bare have en netadgang, så kan du sende dine fakturaer videre i systemet.

Er dit bogholderi ikke elektronisk endnu? Så skal vi nok hjælpe dig. Optidok hjælper alle nye kunder med at blive registreret i Nemhandel, som er det netværk, Optidok modtager fakturaer igennem. Vi hjælper dig desuden med at få dit eget GLN-nummer samt en unik Optidok-mail.

Optidok består af tre IT-systemer. En elektronisk postkasse, et feltgenkendelsessystem til papir- og PDF-fakturaer, samt et godkendelsessystem hvor alle fakturaer er tilgængelige. Du kan nøjes med at arbejde i godkendelsessystemet, så klarer Optidok resten.

TIL DEN EKSTERNE BOGHOLDER

 

Har du egen bogholderivirksomhed, eller er I et større regnskabsbureau? Så har Optidok løsningen til dig.

 

Med vores løsning til regnskabsbureauer bestemmer du selv, hvor meget du vil involveres i dine klienters bogholderi. Vi tilbyder to pakker,

  • Pakke A: Du behandler fakturaerne, og eksporterer dem til dit økonomisystem.
  • Pakke B: Optidok behandler og eksporterer fakturaerne.

 

Uanset hvilken pakke du vælger, så har du fuld og tidsubegrænset adgang til alle fakturaer.

Vores priser afhænger af, hvilken pakke du vælger, og arbejdsfordelingen mellem dig og Optidok. Ønsker du at implementere Optidok på dine kunder, så kontakt os og få et tilbud der passer dine behov.

Slip for at vente på at dine klienter afleverer deres leverandørfakturaer. Med Optidok kommer de til dig med det samme. Risikoen for glemte fakturaer minimeres, og dine klienter kan nu bruge deres kreditorbogholderi som et aktivt styringsværktøj.

Virksomhedsordning

 

Optidok konterer og overfører automatisk alle dine fakturaer til dit økonomisystem. Du skal bare godkende dem.

 

Lad os klare konteringen af dine fakturaer, mens du bruger din tid på noget andet. Med Optidoks virksomhedsordning skal du bare tjekke og godkende fakturaerne, så klarer vi resten. Når du har godkendt fakturaerne, sørger vi for at posteringerne, inklusiv bilag, bliver overført til dit økonomisystem. Du bestemmer, hvem der kan godkende fakturaer, hvilke fakturaer de kan godkende og hvor store beløb de kan godkende.

Optimer dine arbejdsprocesser med Optidok. Når du bruger Optidok, så modtager du dine fakturaer med det samme.

Du sparer tid på administration, og du opnår et bedre overblik over dit kreditorbogholderi.

Hos Optidok betaler du kun for det, du bruger. Vi har ingen abonnementer eller faste priser. Du betaler 5,- kr. for en færdigbehandlet faktura, og 2.000,- kr. i oprettelse. Kontakt os og få Optidok i dag.

KONTAKT OS

FØLG OS

PROFIL

Christian X's Alle 168

2800 Lyngby

info@optidok.dk

Tlf: +45 60 37 20 41

Vores hverdag handler om din hverdag

© Copyright 2015. All Rights Reserved.