Optidok er din vej til et moderne bogholderi. Vi sørger for, at alle dine leverandørfakturaer er digitale og tilgængelige online. Velkommen til fremtiden.
Optidoks filosofi går i alt sin enkelthed ud på at holde informationer elektronisk. Når vi går så højt op i elektroniske fakturaer, så skyldes det, at du som kunde kan spare rigtig mange ressourcer. Vi arbejder hele tiden på, at du skal bruge mindst mulig tid på dine fakturaer. Når du først har godkendt den, så klarer systemet resten.
Vi har en drøm om, at alle bogholderier i Danmark på et tidspunkt bliver papirløse. Derfor tilbyder vi alle vores kunder et ubegrænset arkiv. Så behøver du ikke længere at tænke over, hvor dine fakturaer befinder sig.
Når først dine fakturaer er inden i vores system, kan du tilgå dem, hvor som helst når som helst.
I dag er alle transaktioner i bogholderiet registreret elektronisk. Nu er tiden kommet, hvor også fakturaerne er elektroniske.
Trin 1
Når du modtager en faktura, synkroniserer vi Optidok med dit kreditorkartotek
Trin 2
Når den rigtig kreditor er fundet, påføres modkonto, momskode, beløb mv.
Trin 3
Herefter sendes fakturaen til den eller de relevante godkendere
Trin 4
Når du har godkendt fakturaen, overfører vi den til dit økonomisystem
Baggrunden for Optidok bunder i de stadig stigende muligheder, den teknologiske udvikling tilbyder. For små og mellemstore virksomheder, kan denne udvikling godt gå tabt i en travl hverdag. Det vil vi gerne lave om på. Derfor har vi lavet et system, hvor vores kunder kan modtage alle deres leverandørfakturaer, uanset om de sendes elektronisk eller som PDF.
SØREN C. LUTHER
DIREKTØR
Søren er uddannet ved CBS, og er ansvarlig for driften og udviklingen af Optidok.
HANS JØRGEN RASMUSSEN
DIREKTØR
Hans Jørgen er udover direktør også medstifter af Optidok. Hans Jørgen har en baggrund som statsautoriseret revisor.
AMANDA RASMUSSEN
PROCESASSISTENT
Amanda er ansvarlig for de daglige overførsler i Optidok.
© Copyright 2015. All Rights Reserved.