Om os

Optidok er din vej til et moderne bogholderi. Vi sørger for, at alle dine leverandørfakturaer er digitale og tilgængelige online. Velkommen til fremtiden.

VORES FILOSOFI

 

Hvorfor printe fakturaer, som alligevel lagres elektronisk?

 

Optidoks filosofi går i alt sin enkelthed ud på at holde informationer elektronisk. Når vi går så højt op i elektroniske fakturaer, så skyldes det, at du som kunde kan spare rigtig mange ressourcer. Vi arbejder hele tiden på, at du skal bruge mindst mulig tid på dine fakturaer. Når du først har godkendt den, så klarer systemet resten.

 

  • Bedre overblik.
  • Optimering af tid.
  • Opdateret bogholderi.
  • Bedre arbejdsflow.
  • Betalinger til tiden.
  • Ubegrænset arkiv.

Vi har en drøm om, at alle bogholderier i Danmark på et tidspunkt bliver papirløse. Derfor tilbyder vi alle vores kunder et ubegrænset arkiv. Så behøver du ikke længere at tænke over, hvor dine fakturaer befinder sig.

Når først dine fakturaer er inden i vores system, kan du tilgå dem, hvor som helst når som helst.

 

I dag er alle transaktioner i bogholderiet registreret elektronisk. Nu er tiden kommet, hvor også fakturaerne er elektroniske.

Processen

Trin 1

 

Når du modtager en faktura, synkroniserer vi Optidok med dit kreditorkartotek

Trin 2

 

Når den rigtig kreditor er fundet, påføres modkonto, momskode, beløb mv.

Trin 3

 

Herefter sendes fakturaen til den eller de relevante godkendere

Trin 4

 

Når du har godkendt fakturaen, overfører vi den til dit økonomisystem

TEAM OPTIDOK

 

Optidok gør det let for dig, at modernisere dit bogholderi

 

Baggrunden for Optidok bunder i de stadig stigende muligheder, den teknologiske udvikling tilbyder. For små og mellemstore virksomheder, kan denne udvikling godt gå tabt i en travl hverdag. Det vil vi gerne lave om på. Derfor har vi lavet et system, hvor vores kunder kan modtage alle deres leverandørfakturaer, uanset om de sendes elektronisk eller som PDF.

 

 

 

SØREN C. LUTHER

DIREKTØR

 

Søren er uddannet ved CBS, og er ansvarlig for driften og udviklingen af Optidok.

HANS JØRGEN RASMUSSEN

DIREKTØR

 

Hans Jørgen er udover direktør også medstifter af Optidok. Hans Jørgen har en baggrund som statsautoriseret revisor.

AMANDA RASMUSSEN

PROCESASSISTENT

 

Amanda er ansvarlig for de daglige overførsler i Optidok.

KONTAKT OS

FØLG OS

PROFIL

Christian X's Alle 168

2800 Lyngby

info@optidok.dk

Tlf: +45 60 37 20 41

Vores hverdag handler om din hverdag

© Copyright 2015. All Rights Reserved.